Sivut

tiistai 20. tammikuuta 2015

Sopivasti onnellinen

Minua on hiljattain puraissut urheilukärpänen. En tiedä mistä se into alunalkujaan lähti, mutta nopeasti se vaan yltyi ja yltyi. Kun kunto lähti paranemaan ja selvää lihaskunnon parannusta oli nähtävissä, olin entistä enemmän koukussa tuohon kehityksen koukuttavaan fiilikseen.
Lähtötilanteeni oli kunnon puolesta heikko. Hengästyin lenkeillä ystäväni kanssa helposti ja jouduimme monesti pysähtymään pistävään kylkeeni.
Nyt eilen lenkillä päätin tehdä vähän intervalleja ja juoksin osan matkasta välillä kävellen. Olo oli ihan huikea ja kunnon parantuminen selkeä! Jaksoin hölkätä pitkiä matkoja ilman pahaa hengästymistä. Siihen kun lisätään ensimmäisen viikon painonpudotus -1kg niin motivaatio on aika korkealla!

Tavoitteena mulla on pudottaa 8kg painoa ja kiinteytyä. Treenaan samalla lihaskuntoa, mutta todenteolla alan keskittymään salilla treenailuun kun saan ensin vähän rasvaa pois. Pääpainona mulla on tällä hetkellä saada peruskuntoa ja jaksavuutta paremmaksi ja ruokavalio kondikseen. Tosin ruokavalio mulla alkaa aika terveellisesti lautasmallin mukainen ollakkin.
Olen ottanut itsestäni ennen -kuvat, mutta vielä en tohdi niitä julkistaa. Olen niistä vieläkin aika järkyttynyt, jos totta puhutaan.

Tänään saapuivat uudet juoksulenkkarit postissa ja treenilenkkaritkin roikkuu naulassa odottamassa ryhmäliikuntatunteja. Kun on mieluisat treenivaatteet valmiina, niin ainakin itse saan siitä mukavaa lisäpiristystä kuntoiluun!

Lisäkehitys postauksia siis luvassa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti